Роботодавці мають бути спрямовані не лише на продажі, але й на емоційне здоров'я співробітників

Роботодавці мають бути спрямовані не лише на продажі, але й на емоційне здоровя співробітників 08.07.2021

 

Тиждень тому ми з дружиною та дітьми пішли купувати комп'ютер. Це було у Харкові, у ТРЦ «Нікольський», куди нам радили обов'язково сходити. «Можливо, щось цікаве знайдемо. Давай сходимо», — кажу я жінці. Я був вражений, як багато там людей. А ще мене здивував шум (музика, реклама тощо) у самому магазині. Ми зайшли у Фокстрот. Почали розмовляти з консультантом. «Що-що? Я не чую... Що ви сказали? Я не зрозумів...» — постійно перепитував його. Через 2 хвилини консультант запросив нас у другій кінець магазину, де більш-менш було тихо. Я запитав його: «Як ви тут працюєте? Це ж неможливе щось». А він у відповідь: «Це ще тихо… Ось пару тижнів тому було шумно». Ми пробули там приблизно півтори години. Ми з дружиною були виснажені. Продавці майже без емоцій ходять туди-сюди. Тоді я подумав: «Як же тут можна працювати і взагалі відчувати насолоду?» Я згадав, як рік тому купував у Епіцентрі якісь дрібниці. Мені здалось, що музика занадто гучна. Я запитав у касира: «Як вам ця музика? Чи не заважає працювати?» Вона каже: «Коли повертаюся додому, я від неї чотири години приходжу в себе...» 

Музика вважається дієвим інструментом впливу на покупців. Але підхід «більше шуму, більше поп-музики» на мене особисто не діє. Подивимось на приклади. M&S після відгуків покупців та проведених досліджень вирішили повністю відмовитись від музиці в своїх магазинах. Адриан Норт, професор психології музики в Австралійському університеті, провів дослідження у ресторані Softleys на Market Bosworth, Leicestershire та довів, що клієнти витрачали на 2 фунти більше, коли грала класична музика, а не попса. Є ще одне цікаве дослідження, згідно якого темп музики впливає на купівельну поведінку в продуктових магазинах. Експеримент виявив два важливих моменти. По-перше, повільна музика значно збільшила час, який покупці проводять в магазині, що призвело до другого пункту — збільшення продажів на 32% в порівнянні з тим, коли грала швидка музика.

Зрозуміло, що кожний продавець спрямований на свого покупця, у кожного своя аудиторія. Але попри це, я впевнений, українські роботодавці мають оцінити середовище, в якому працюють їхні співробітники. Бути спрямованими не лише на продажі, але й на емоційне здоров'я робітників. 

Джерела: 

What is shop music doing to your brain?

How Music Can Increase Sales for Retail and Food Businesses


Щоб записатися на прийом,
залишіть заявку!